1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Tak, tylko zarejestrowani właściciele salonów fryzjerskich mają możliwość złożenia zamówienia. Każde konto musi przejść weryfikację i dopiero po zatwierdzeniu przez nas, istnieje możliwość skorzystania z części hurtowej naszego sklepu.
2. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Udostępniamy naszym Klientom następujące formy płatności: - przelew tradycyjny na konto, - gotówka do rąk kuriera (w przypadku przesyłek za pobraniem).
3. Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Fakturę VAT wystawiamy do każdego zamówienia i wysyłamy wraz z przesyłką.
4. Jaki jest sposób i koszt dostawy?
Przesyłki realizowane są przez firmy kurierskie InPost sp. z o.o., DHL Express (Poland) sp. z o.o. oraz DHL Parcel Polska sp. z o.o. Koszt dostawy towaru na terenie Polski to 15 zł. Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł wysyłamy bezpłatnie.
5. Jak szybko realizowana jest wysyłka towaru?
Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 1 do 2 dni. Towar wysyłamy wyłącznie w dni robocze. W przypadku złożenia zamówienia w soboty, niedziele i święta wysyłka towaru nastąpi pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. W przypadku, gdy skompletowanie zamówienie będzie wymagało więcej czasu, Klient informowany jest o tym mailowo lub telefonicznie.
6. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym mailowo bądź telefonicznie Biuro Obsługi Klienta +48 784387365.
7. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta MUK czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Można się z nami skontaktować telefonicznie +48 784387365 lub mailowo: bok@mukhair.pl